воскресенье, 11 мая 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - а саме, зрозуміти, значення терміна "Фасилітація." Дослідження процесу навчання учнів свідчить, що вони навчаються краще тоді, коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно 
вирішувати завдання. 
         Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості і вони можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  зміст; процес ; результати; навчальне середовище. Отже, задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 
   

Комментариев нет:

Отправить комментарий