Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• зрозуміла, як правильно створювати списки використаних джерел;
• розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
• розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Багато цікавого дізналась про авторські права. Зробила помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
• зрозуміла, як правильно створювати списки використаних джерел;
• розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
• розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Багато цікавого дізналась про авторські права. Зробила помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий